Pages

Tuesday, 20 December 2011

kesunyian hidup....

aku kini tidak lagi seperti dulu....dulu setiap saat aku dapat rasa kebahagian itu..tapi setelah dia pergi meninggalkan aku, aku rasa macam kosong je setiap hari takder apa yang istimewa. kalau dulu setiap pagi,bangun dengan senyuman tapi sekarang takder dah macam tu. setiap kali buka henset mesti ada sms dari dia ucap selamat pagi dan sebelum tidur pula akan ada sms ucap selamat malam, tak pun sebelum tidur mesti aku akan mendengar suara dia dulu...kini semua tu cuma tinggal kenangan bagi aku. kini aku sudah tiada pengganti lagi setelah dia pergi meninggalkan aku. haha..biasa la hidup macam ni la...kalau kita sudah terbiasa ada orang yang kita sayang selalu disamping kita dan bila dah takder lagi ini la yang akan kita rasa.....kini aku haanya keseorang...biar la semua kenangan aku dan dia hanya menjadi sejarah yang aku takkan ingat lagi....

No comments:

Post a Comment