Pages

Thursday 22 December 2011

Aku Sunyi Kehilanganmu.....

Sekarang hidup aku jadi sunyi kembali. Tidak macam sebelum, setiap hari aku rasa seperti tidak gembira je...tiada siapa yang mengetahui apa yang ada dalam hati aku sekarang. Dulu aku telah kehilangan seorang wanita yang teramat aku cintai sampai sekarang aku masih tidak boleh melupakan dia...betul apa yang dia bagi tahu pada aku dulu, "jangan menyesal tinggalkan dia". Walau aku menyesal pun aku terpaksa menerimanya kerana semua tu sudah terjadi..jadi aku redha dan aku di ketemukan dengan seorang wanita yang mempunyai ciri-ciri yang sama macam dia, dari segi perwatakan, perangai...boleh di katakan semuanya sama.....dengan pertemuan itu aku rasa bahagia bersama dia..aku teruskan hubungan aku dengan dia ke lebih serius lagi...aku memang bahagia sangat dengan dia, walaupun kami berjauhan tapi aku rasa dia macam dekat je dengan aku sampai setiap kali aku melakukan sesuatu mesti aku menggingati dia. Setelah hampir 3 tahun aku bersama dia akhir aku kehilangan dia....dia meminta aku meninggalkan dia tanpa sebarang alasan....aku hampa dengan permintaan dia...kini aku sendiri, kesunyian di buai kesedihan. Aku sunyi selepas kehilangan dia...kini aku tercari-cari dimanakah pengganti dia..tapi aku masih belum ketemu walau dah berkali-kali aku mencari. aku hanya menyepi sendirian....

No comments:

Post a Comment